Popular Posts

Tuesday, October 5, 2010

လူ(၁)

ေက်းဇူးျပဳျပီး တိတ္တိတ္ေလးေနပါဗ်ာ
ကၽြန္ေတာ္ သြားတုိက္မလုိ႔
ေက်းဇူးျပဳျပီး ျငိမ္ျငိမ္ေလးေနပါဗ်ာ
ကၽြန္ေတာ္ မ်က္ႏွာသစ္မလုိ႔
ေက်းဇူးျပဳျပီး စကားမေျပာပါနဲ႔ဗ်ာ
ကၽြန္ေတာ္ ထမင္းစားမလုိ႔
ေက်းဇူးျပဳျပီး ေအးေဆးေနပါဗ်ာ
ကၽြန္ေတာ္ အိပ္မလုိ႔
..................
ျပဒါးမွန္ အျပည့္ တပ္ထားတဲ့ အခန္းထဲမွာ
အဲဒီ “ကၽြန္ေတာ္” တစ္ေယာက္တည္းဗ်။ ။

ထြန္းႏြယ္
(၁၈.၅.၀၉)

No comments:

Post a Comment