Popular Posts

Monday, October 4, 2010

`ႏြယ္´ သုိ႔ ေပးစာ

`ႏြယ္´

ကၽြန္ေတာ္ ဆုိတာ ဘာကုိ ဆုိလုိသည္လဲ ၊ `ႏြယ္´ ကုိ ခ်စ္ေနသည္ဟု ဆုိလုိသည္။ ကၽြန္ေတာ္ ဆုိတဲ့ နာမ္စားတစ္ခု သံုးလုိက္တုိင္း `ႏြယ္´ ကုိခ်စ္သည္ဟု အေတြးတစ္ခု ေခါင္းထဲပြင့္သြားသည္ ေသြးေၾကာမ်ားထဲေရွာ့၀င္သြားသည္။
ကၽြန္ေတာ္ သည္ နိမိတ္ပံု ျဖစ္သည္ ၊ နာမ္စားမဟုတ္ ၊ ႏြယ့္ ကုိခ်စ္ေနသည္ ဆုိေသာ ကၽြန္ေတာ့္ ႏွလံုးအလုိ ၊ စိတ္အလုိတစ္ခု ၏ နိမိတ္ပံု၊ ဒါမွမဟုတ္ `ႏြယ္´ အေပၚ တြင္ ရွိေနသည့္ ခံစားခ်က္တစ္ခု ၊ ထုိအရာသည္ ခ်စ္ျခင္း ၊ ေရွးစကား ဆုိရုိး သိမႈ အမွတ္သညာ ၊ ဘာသာေပါင္းမ်ားစြာ ၌ ဖြင့္ဆုိမႈ ၊ စသည္တုိ႔ျဖင့္ ခ်စ္ျခင္း ဟုသတ္မွတ္ရေပမည္။ သုိ႔ေသာ္ ထုိ႔ထက္ ပုိေသာ အခါ ေျပာစရာ စကားမရွိ ၊ ဘာသာစကား လက္မဲ့ ၊ ကၽြန္ေတာ္ က်္ သုိ႔ဆုိမည္။ ကၽြန္ေတာ္ `ႏြယ့္´ အေပၚမွာ ရွိေနတဲ့ ခ်စ္ျခင္း+++ ၊ >အခ်စ္ က်္သုိ႔ပင္ ဆုိရခ်ိမ့္ ၊ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ဘာသာစကားမွာ မရွိေသး ၊ သင့္သလုိသာ ဆုိရမည္ ၊`ႏြယ္´ ကုိခ်စ္သည္ ၊ က်္သုိ႔ပင္ ရုိးရွင္းစြာ ကၽြန္ေတာ္ဆုိမည္ ၊ သုိ႔ေသာ္ ကၽြန္ေတာ္ အားမရ ၊
ထပ္ရ်္ ဆုိပါမည္ `ႏြယ္´ ကုိ ခ်စ္++ သည္။ ဟုတ္တယ္ `ႏြယ္´ ၊ `ႏြယ္´ ဆုိသည္မွာ ကၽြန္ေတာ္ကုိးကြယ္ေသာ နတ္ဘုရားမ တစ္ပါး လည္းျဖစ္သည္။ ကၽြန္ေတာ္၏ ေၾကာက္ရြ႔ံမႈ ၊ စုိးထိတ္မႈ ၊ သိမ္ငယ္မႈ အားလံုးကုိ စင္ေစလ်က္
ေပ်ာ္ရႊင္ျခင္း ၊ ျပည့္စံုျခင္း ကုိ လက္ေဆာင္ေပးသည္။ က်္သုိ႔ ကုိယ့္ကုိ အက်ိဳးျပဳသူကုိ နတ္အျဖစ္ ကုိးကြယ္ၾကေသာ အစဥ္အလာကုိ ၾကားဖူးသျဖင့္ `ႏြယ့္´ ကုိ ကၽြန္ေတာ္ ကုိးကြယ္သည္။ `ႏြယ္´ခြဲသြားမွာ ေၾကာက္သည္။ `ႏြယ့္´အခ်စ္
တုိ႔ ကၽြန္ေတာ့္ေပၚ ေလ်ာ့နည္းသြားမည္ကုိ ေၾကာက္သည္။ `ႏြယ့္´မ်က္နွာေလး ပ်က္ ၊ စိတ္ညစ္သြားမွာ ေၾကာက္သည္။ က်္သုိ႔ အေၾကာက္တရားကုိ ယဇ္ ပူေဇာ္ၾကေသာ အစဥ္အလာကုိ ၾကားဖူးသျဖင့္ `ႏြယ္´ ကုိ ကၽြန္ေတာ္ ဟူေသာ လူတစ္ကုိယ္ အဖြဲ႔အစည္း ၊ သိမႈ အဖြဲ႔အစည္း ျဖင့္ `ႏြယ့္´ ကုိယဇ္ပူေဇာ္ပါသည္။ `ႏြယ္´ ခံယူပါကုန္ ၊ `ႏြယ္´ ကၽြန္ေတာ့္ကုိ ေကာင္းခ်ီးေပးပါကုန္ ၊ ခ်စ္ျမတ္ႏုိးပါကုန္ ၊ က်္သည္မွာ `ႏြယ့္´ကုိခ်စ္သည္ ဟု
ကုိယ္စားျပဳေသာ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ လူအျဖစ္ကုိ ေပးသနားျခင္း ျဖစ္သည္။ ဂုဏ္သိကၡာ ကုိ ေပးအပ္ျခင္းျဖစ္သည္။
ကမာၻသစ္ကုိ ဖန္တီးေပးျခင္းျဖစ္သည္။ လူ နတ္ စည္းစိမ္ တုိ႔၏ အမြန္ ကုိ ပုိင္ဆုိင္ေစျခင္းျဖစ္သည္။ နိဗ္ဗာန္ သို႔ မ်က္ေမွာက္ ျပဳရျခင္း ျဖစ္သည္။ `ႏြယ့္´ ကုိ ကၽြန္ေတာ္ ခ်စ္ေနရျခင္း၊ ျမတ္ႏုိးရျခင္း ျဖစ္ေတာ့သည္။

ထြန္းႏြယ္

(သူမ ပုိင္ဆုိင္ေသာ စာမ်ားထဲမွ တစ္ေစာင္ ကုိ ရွဲခြင့္ေပးေသာ ကၽြန္ေတာ္၏ခ်စ္သူအား ေက်းဇူးအထူးတင္ရွိပါေၾကာင္း)

No comments:

Post a Comment